Zeezenders
Hier worden discussies gevoerd en informatie uitgewisseld over legendarische piratenzenders zoals Radio Veronica en Radio Caroline, die een blijvende invloed hebben gehad op de radio- en muziekgeschiedenis. .
14.535 discussies in dit forum
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 5 antwoorden
- 906 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 5 antwoorden
- 449 weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 5 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
-
-
-
Is er iemand die voor mij het b kantje van Tony Berk Aan het einde van de regenboog heeft het heet Judy ik mis je. Grt Rieni.
-
- 5 antwoorden
- 1,6k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 1,7k weergaven
- 2 followers
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 5 antwoorden
- 323 weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 5 antwoorden
- 1,1k weergaven
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 2k weergaven
- 1 follower
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 2,7k weergaven
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 2,8k weergaven
-
-
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
-
- 5 antwoorden
- 1k weergaven
- 1 follower
-
-
-
[Verborgen inhoud]
-
- 5 antwoorden
- 1,2k weergaven
-
-
-
-
En ook vandaag krijg ik het tweede deel van de top 40, in dit geval van 3 juli 1965, niet te horen. Wel het eerste deel, maar geen tweede deel. Ben ik de enige of heeft iedereen dat "probleem"? Het is wel vervelend, want ik vind het altijd erg fijn om naar de show van Rob van Wezel te luisteren. Misschien heb ik woensdag meer geluk bij de herhaling, maar midden door de week komt er van luisteren vaak weinig terecht. Zaterdags heb ik er wat meer tijd voor. Hopelijk volgende keer beter....
-
- 5 antwoorden
- 1,8k weergaven
-
-
Veronica-19740814-HansMondtShow-RememberingBigL Veronica-19710731-TomCollins&RobOut-StartVeronicaBlijft...AlsUDatWilt-Actie Veronica-19730810-19730811-Tineke-KarelVanDerWoerd-AdBouman-KolderOpZolderShow Opnames uit het archief van Douwe Dijkstra
-
- 5 antwoorden
- 1,1k weergaven
-